mind

Освітній квітень: 5 безкоштовних онлайн-курсів з бізнесу

Mind пропонує розглянути найцікавіші навчальні програми, які стартують цього місяця

Освітній квітень: 5 безкоштовних онлайн-курсів з бізнесу
Фото pixabay.com

Незважаючи на чудову погоду за вікном, Mind пропонує вам безкоштовно прокачати свої знання у сфері бізнесу, поки ваші конкуренти відволіклися на приготування страв на грилі. А разом з тим ще й англійську підтягнути.

1. Міжнародний бізнес – І

Початок: 10 квітня 2017 року

Тривалість: 6 тижнів/2 години на тиждень

Мова: англійська

Опис: Ми живемо у світі, в якому постійно посилюється роль глобальної співпраці, а міжнародний бізнес став ключовим фактором економічного розвитку й процвітання. Цей курс про міжнародний бізнес знайомить студентів з фундаментальним розумінням соціально-економічного, політичного, культурного і мовного середовища, в якому працюють міжнародні компанії.

Викладачі курсу порушать питання глобалізації, культури, розкажуть про міжнародні валюти та про те, як виглядає сучасне глобальне бізнес-середовище.

2. Креативність і підприємництво

Початок: 17 квітня 2017 року

Тривалість: 4 тижні/5 годин на тиждень

Мова: англійська

Опис: У вас буде можливість переглянути різноманітні інтерв'ю з всесвітньовідомими підприємцями, новаторами, авторами, виробниками, креативними директорами, педагогами, виконавцями, художниками і кухарями, та дізнатися, яким чином вони поєднують креативний процес з підприємництвом.

Під час курсу широко застосовуватимуться поняття, пов’язані з творчістю та процесом створення музики, такі як спостереження, створення прототипів, ітерація та ставлення до невдачі, бо вони відображають типове мислення стартапів. Ви зможете розвинути базові навички та отримати знання, необхідні для успішної кар’єри у якості підприємця – і неважливо, чи ви найманий працівник, чи маєте власний бізнес.

Курс «Креативність і підприємництво» пропонує досвід, більш притаманний музичній студії, ніж бізнес-школі.

3. Успішне ціноутворення для онлайн-бізнесу

Початок: 17 квітня 2017 року

Тривалість: 4 тижні/2 години на тиждень

Мова: англійська

Опис: Розуміння процесу ціноутворення є важливим кроком для початку власного бізнесу в інтернеті. Під час курсу викладачі допоможуть вам зрозуміти, як ціна може бути вирішальним фактором у тому, чи створювати бізнес взагалі, та як забезпечити його довгострокову стабільність.

Цей курс познайомить вас з різноманітними концепціями, пов’язаними з витратами та прибутками, надасть інформацію щодо фінансових документів і коефіцієнтів продуктивності, завдяки чому ви зможете зрозуміти, як ці концепції зможуть вам допомогти.

4. Менеджмент інновацій

Початок:  24 квітня 2017 року

Тривалість: 9 тижнів/3–4 години на тиждень

Мова: англійська

Опис: Що таке управління інноваціями? Як фірми створюють нові бізнес-моделі й виводять нові продукти та послуги на ринок? Під час цього 9-тижневого курсу вам розкажуть про концепції управління інноваціями, теорії генерації ідей та їх відбору, а також про розробку та реалізацію стратегії. З цього курсу ви також дізнаєтеся про інструменти для реалізації інноваційних проектів у вашому житті.

Під керівництвом вчених світового рівня ви зможете розвинути інноваційний спосіб мислення і дізнаєтеся, як фірми успішно створюють нові ідеї для маркетингу своїх продуктів. Курс також включає розділи з побудови інноваційної стратегії, управління ідеями та діяльності в соціальних мережах.

5. Основи маркетингу: хто ваш клієнт?

Початок: 25 квітня 2017 року

Тривалість: 4 тижні/4–6 годин на тиждень

Мова: англійська

Опис: Для того щоб бути конкурентоспроможним у мінливому ринковому середовищі, бізнес-лідери повинні швидко оцінювати та реагувати на потреби і запити споживачів. Маркетинг є засобом, який створює додаткову цінність для споживачів та підвищує лояльність до ваших продуктів або послуг.

Коли ви створюєте бізнес, виявлення і таргетинг споживачів є одними із найважливіших кроків, які ви маєте зробити. Бізнес-лідери часто помилково вважають, що кожен клієнт – це хороший клієнт. Це не завжди так: знати, яких клієнтів можна оминути увагою, іноді так само важливо, як і знайти клієнтів. Під час цього курсу ви дізнаєтеся, як зрозуміти цінність, яку ви надаєте своїм споживачам, а також цінність, яку споживачі створюють для вашого бізнесу.