mind

Аеропорт «Бориспіль» оголосив про реалізацію рекомендацій АМКУ за 4 місяці до їх подання

А як з «непрозорими» знижками МАУ?

Керівництво аеропорту «Бориспіль» вважає, що рекомендації Антимонопольного комітету щодо встановлення прозорих правил подання знижок для авіакомпаній, були виконані ще до їх надання.

Про це повідомила прес-служба державного підприємства, повідомляє БізнесЦензор.

«Аеропорт «Бориспіль» звертає увагу на те, що рекомендації АМКУ від 21 червня 2017 року вже реалізовані шляхом введення в дію публічної оферти в лютому 2017 року (зі змінами та доповненнями від 5 травня 2017 року)», – сказано в повідомленні.

В «Борисполі» вказують, що дослідження АМКУ стосувалося періоду діяльності аеропорту до введення відповідного документа, який затвердив понижуючі коефіцієнти для всіх авіакомпаній. Зокрема, приводом для аналізу були звернення авіакомпаній за умовами надання знижок з 2013 року.

«На етапі розробки програми знижок (публічної оферти) до уваги бралися рекомендації авіакомпаній-партнерів і IATA. Згідно з вимогами асоціації публічною офертою» Борисполя «передбачені знижки, які несуть в собі недискримінаційний характер по відношенню до авіакомпаній, є для них прозорими і доступними», – запевнила компанія.

Нагадаємо, що за інформацією Антимонопольного комітету, держпідприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» надавало авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» сумнівні знижки щодо сплати аеропортових зборів. Про це повідомляє видання BBC Україна.

Зазначається, що комітет розглядає справу «за ознаками вчинення ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку спеціалізованих послуг».

«ДП «МА Бориспіль», маючи ознаки монопольного (домінуючого) становища на ринку надання спеціалізованих послуг аеропорту в межах території розташування Міжнародного аеропорту «Бориспіль», застосовувало знижувальні коефіцієнти до аеропортових зборів лише до однієї авіакомпанії – ПрАТ «Авіакомпанія МАУ», – йдеться у документі АМКУ.

Там також додають, що аеропорт робив це «не публічно, непрозоро, за відсутності будь-яких встановлених критеріїв розрахунку розміру знижок до аеропортових зборів для авіакомпаній».