mind

Amazon взявся за підкорення індустрії моди

Онлайн-гігант запускає власний модний бренд The Fix, який випускатиме жіноче взуття та сумки

Amazon взявся за підкорення індустрії моди
фото з www.amazon.com/The-Fix

Amazon продовжує розширювати свою присутність в індустрії моди – цього тижня компанія випустить свій власний бренд The Fix. Нова торгова марка розрахована на жіночу аудиторію та пропонуватиме взуття та сумки, натхнені дизайнерськими тенденціями, але доступні за більш низькими цінами. Про це повідомляє TechCrunch.

На відміну від дизайнерських колекцій, The Fix випускатиме нові моделі щомісячно, а не посезонно. Такий графік дозволить Amazon більш оперативно слідкувати за модними тенденціями.

Для створення продуктів The Fix, співробітники Amazon ретельно відслідковують ринок на наявність нових та популярних тем, потім пропонують речі в аналогічному стилі, але за меншу вартість.

У дебютній колекції, сумки The Fix стартуватимуть від $49, а взуття – від $69.

Під час запуску бренду покупці матимуть змогу придбати сатинові капці, кольорові кросівки, взуття на низькому ходу із шипами, різнокольорові туфлі без задників, чоботи із квітковими принтом та багато інших.

На разі рітейлер пропонує жіночий одяг під такими брендами як James&Erin, Lark&Ro, Society New York, Ella Moon, Paris Sunday, білизну – під Mae, базовий одяг під брендом Amazоn Essential, чоловіий одяг та взуття під брендами Franklin&Freeman, Franklin Tailored, Buttoned Down та Goodthreads, та дитячий одяг – Scout+Ro.

Деякі з брендів доступні лише підписникам Prime, що пропонує користувачам ще один стимул приєднатись до щорічної програми членства.

Тим не менш, бренд The Fix – не перша спроба компанії вийти на ринок сумок. У лінії жіночого одягу Amazon Society New York також є кілька сумок в колекції. Але цього разу, повністю вся колекція зосереджена саме на жіночому взутті на сумках.