mind

Як Трамп та Fox News наїхали на The New York Times, і хто тепер буде вибачатися

NYT вимагає вибачень від каналу Fox News за наклеп про витік інформації щодо ватажка терористів

Як Трамп та Fox News наїхали на The New York Times, і хто тепер буде вибачатися
обкладинка The New York Times за 8 червня 2015 року

Видання The New York Times вимагає офіційних вибачень у телеканалу Fox News за репортаж про те, що нібито матеріал, надрукований у 2015 році в NYT, допоміг утекти лідеру терористів ІДІЛ Абу Бакру аль-Багдаді. Про конфлікт між двома ЗМІ розповідає CNN.

Репортаж Fox News базувався на словах командира спецоперацій США генерала Реймонда Томаса про «одне з національних видань», не уточнюючи його назву, яке зірвало спробу ліквідувати аль-Багдаді. Минулої п’ятниці Fox News заявив, що генерал говорив саме про The New York Times  та публікацію журналіста Еріка Шмітта.

Пізніше телеканал додав до репортажу коментар від The New York Times, але не вибачився за суб’єктивність у подачі матеріалу.

The New York Times пояснює, що вони надрукували матеріал про цю спецоперацію через багато тижнів після того, як інформація про неї була оприлюднена Пентагоном. Крім того, NYT – не єдині, хто про це писав. Багато ЗМІ, в тому числі й Fox News, давали репортажі про цю спецоперацію.

Натомість Fox News посилається на авторитет генерала Томаса, який під час Форуму безпеки в Аспені заявив про витік інформації в ЗМІ, що й призвело до провалу операції.

За словами генерала, американські збройні сили «дуже близько підібралися» до аль-Багдаді після ліквідації «міністра нафти» ІДІЛ Абу Сайяфа в 2015 році. Однак «одне з національних видань» опублікувало статтю з описом того, яким чином США змогли добути цінні відомості про угруповання. Цей витік інформації зірвав операцію, сказав генерал у репортажі Fox News.

Цю тему підхопив президент Дональд Трамп, який має давні складні стосунки із пресою. Він у своєму Твіттері звинуватив The New York Times у тому, що видання ставить власні амбіції вище за національну безпеку.

The New York Times написав на імʼя директора Fox News лист, в якому детально описав, що публікація Еріка Шмітта ніяк не могла завадити спецоперації.

Тодішній міністр оборони Еш Картер оприлюднив інформацію про здійснену спецоперацію на сайті Пентагону 16 травня 2015 року. А публікація The New York Times зʼявилася 8 червня – через три тижні після того, як операцію було завершено.

В зв’язку з цим The New York Times вимагає вибачень від дирекції телеканалу за це «чисте лицемірство», йдеться в заяві видання.

Нагадаємо, 21 липня ц.р. міністр оборони США Джеймс Меттіс заявив, що ватажок терористів ІДІЛ Абу Бакр аль-Багдаді буде вважатися живим, поки не буде доведено, що його дійсно убили.

16 червня міністерство оборони Росії заявило про знищення аль-Багдаді за допомогою авіаудару. Однак у відомстві підкреслили, що ця інформація підлягає перевірці. 11 липня Сирійська обсерваторія з прав людини підтвердила загибель аль-Багдаді. При цьому міністерство оборони США не підтверджувало факт ліквідації лідера терористів.