mind

BMW заперечує, що брав участь у злочинній змові з іншими автовиробниками

У BMW ще кращі технології обробки вихлопів, ніж у конкурентів, стверджують в компанії

BMW заперечує, що брав участь у злочинній змові з іншими автовиробниками
Фото bmw.com

Німецький автоконцерт BMW відкидає звинувачення в тому, що він брав участь у змові найбільших світових виробників з метою регулювання ринкових механізмів, вибору постачальників та маніпуляцій з екологічними тестами дизельних автомобілів.

Про це пише видання Fortune.

«Принципово заявляємо: автомобілі BMW Group відповідають усім вимогам законодавства і жодні маніпуляції з ними не проводилися, – йдеться в заяві компанії. – BMW Group  категорично відкидає звинувачення в тому, що дизельні автомобілі стандарту Euro 6, продані компанією, не забезпечують адекватну обробку вихлопних газів через занадто малі баки AdBlue».

На свій захист BMW стверджує, що вони використовували не тільки AdBlue для обробки вихлопних газів. Також застосовувався каталітичний конвертер, створюючи комбіновану систему, що вимагає менше AdBlue.

«На відміну від інших виробників дизельні авто BMW Group використовують комбінацію різних компонентів для очищення вихлопних газів і, таким чином, виконують всі нормативні вимоги до викидів, а також забезпечують дуже хороші показники ефективності в реальних умовах», – запевняють у компанії.

«Ми змагаємося з іншими компаніями за те, щоб забезпечити кращі системи обробки вихлопних газів», – сказав у своїй заяві в неділю мюнхенський автовиробник.

Як повідомила Deutsche Welle, вартість акцій провідних німецьких автовиробників у понеділок, 24 липня, різко подешевшала на тлі звинувачень у картельній змові головних автовиробників Німеччини. Зокрема, під час ранкових торгів на Франкфуртській фондовій біржі акції Daimler впали на 3,7 відсотка, Volkswagen – на 2,9 відсотка, а BMW – на 2,5 відсотка.

Нагадаємо, видання Der Spiegel стверджує, що розкрило імовірну злочинну змову між провідними автокомпаніями Volkswagen, BMW AG, Daimler, Porsche та Audi.

Видання стверджує, що більше 200 співробітників компаній співпрацювали у 60 робочих групах, починаючи з 90-х років. Таким чином німецькі автовиробники змогли замінити ринкові механізми на таємні угоди. Під час таких зустрічей обговорювались питання вибору постачальників та вартості комплектуючих. Імовірно саме на одній з таких зустрічей було прийнято рішення використання забороненого програмного забезпечення для шахраювання екологічних тестів дизельних автомобілів.