mind

Експеримент: Військкомати перетворять у сервісні центри

Ресепшн, call-центр та системи ефективного обслуговування - майбутнє українських військкоматів

З 1 серпня на базі Чернігівського обласного військового комісаріату будуть створювати Територіальний центр комплектації і соціальної підтримки, повідомляє портал lb.ua

“Це перший пілотний проект заміни діючих військкоматів з їх проблемами, які залишилися ще з Радянського Союзу. Вищевказані центри будуть займатися не тільки удосконаленням порядку комплектації військ, особовим складом і організацією оборонно-мобілізаційної роботи. Також на цей центр буде покладено завдання забезпечення і впровадження нової ефективної системи обслуговування і надання сервісних послуг із соціального захисту як військовослужбовців, так і членів їх сімей, резервістів, ветеранів війни та пенсіонерів Збройних Сил і інших військових формувань України « – повідомив міністр оборони України Степан Полторак.

В військкоматах також з'явиться закрита і відкрита зони. Для отримання довідки не потрібно буде бігати по кабінетах – все буде знаходитися в одному місці. У холах нових військкоматів буде влаштований ресепшн, де можна отримати інформацію або направлення до конкретного фахівця. Також планується створити call-центр для військовослужбовців та закупити нові комп'ютери для роботи з громадянами онлайн.

Модель, відпрацьовану в Чернігівській області, в 2018 році почнуть переносити на інші регіони.

Як раніше повідомляв Mind, з 31 березня підприємства зобов'язали інформувати військкомат про зміни в особистому житті співробітників та обов’язково перевіряти наявність військово-облікових документів при прийомі на роботу.