mind

Провідні автовиробники світу та Softbank інвестують у безпеку самохідних авто

Стартап Nauto має на меті «навчити» безпілотники співпрацювати із іншими водіями на дорозі

Провідні автовиробники світу та Softbank інвестують у безпеку самохідних авто
фото Shutterstock

Автоконцерн General Motors  та японська Softbank Group стали одними з останніх інвесторів в Nauto, стартап Кремнієвої долини, що займається розробкою самохідних автомобілів. Про це повідомляє Reuters.

Nauto, що дислокується в Пало-Альто, заявив у віторок, що закрив раунд фінансування у $159 млн, який очолив Softbank та венчурна фірма Greylock Parnters. Попередніми інвесторами стали німецький автовиробник BMW AG, японська Toyota, а також німецька страхова фірма Allianz.

Nauto не звик до залучення коштів провідних автовиробників, а також до їх спрямованості на програмне забезпечення та даних, що коштує дешевше ніж виготовлення апаратури або цілих транспортних засобів.

«В будь-якому випадку, автовиробник виробляє транспортні засоби краще ніж стартап,- сказав Стефан Хек, засновник та генеральний директор Nauto. – Наша мета – надати дані, розвідку та звичайну хмарну платформу» для автовиробників, які планують випускати «безпілотники» на дороги з 2020 року.

Сума інвестицій компанії GM розкрита не була. Попередньо детройтський автовиробник придбав інший стартап кремнієвої долини Cruise Automation за більш ніж $500 млн.

Хек відмовився уточнити загальну оцінку вартості компанії після останнього раунду фінансування, лише повідомив, що компанія ще не досягла статусу «єдинорога» – стартапу, який має $1 млрд.

«Але ми на шляху до цього», – сказав він.

Для розробки власної технології, Nauto модернізує вітрове скло вантажівок в Північній Америці, Європі та Японії, оснащуючи його подвійними камерами: одна з яких направлена дорогу, а інша – на водія. Мета полягає у зборі інформації щодо ситуацій, коли водій відволікається, та навколишньому середовищі навколо транспортних засобів, таким чином стартап планує пришвидшити розробку технології автомобілів-безпілотників.

Використовуючи такі методи, як комп’ютерний зір та глибоке навчання, вид штучного інтелекту, компанія аналізує отримані відеоматеріали та дані з модифікованих пристроїв для підвищення водійських характеристик та безпеки на дорогах. Хек повідомив, що для компанії важливо вивчити поведінку водіїв, оскільки самохідні авто будуть розділяти з ними дороги щонайменше наступні 20-30 років.

«У цей перехідний період ми потребуємо таких самохідних транспортних засобів, які б не тільки були розумними, а й могли співпрацювати із людьми», – сказав Хек.

Нагадаємо, провідні світові автовиробник не тільки прагнуть якомога швидше випустити свої самохідні автомобілі на дороги, а й турбуються щодо безпеки їх використання. Так, днями стало відомо про випадок, коли чоловік повідомив, що з вини автопілоту в автомобілі Tesla сталась аварія.