mind

Виробник пива Bud та Stella Artois перейде на відновлювані джерела енергії

AB InBev до 2025 року планує на 100% перейти на сонячну і вітрову енергію

Виробник пива Bud та Stella Artois перейде на відновлювані джерела енергії
фото AB InBev

Сьогодні, 30 березня, пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev оголосила про свою готовність до 2025 року на 100% перейти на закупівлі електроенергії від поновлюваних джерел. Це дозволить щороку замінювати 6 терават-годин електрики зі звичних джерел на енергію вітру та сонця. Крім того, це допоможе покращити ситуацію в енергетичних секторах таких країн, як Аргентина, Бразилія, Індія і на африканському континенті. Про це компанія повідомила у прес-релізі, передає «Інтерфакс».

Таке збільшення попиту на відновлювану енергію ─ рівного за обсягами енергії, виробленої за один рік сонячними батареями, які обіймають площу більш ніж 400 футбольних полів ─ сприятиме боротьбі зі змінами клімату.

«Проблеми клімату мають серйозні наслідки для нашої компанії і для всього суспільства, ─ зазначив Карлос Бріто, гендиректор компанії AB InBev. ─ У нас є можливість зіграти ключову роль у битві проти зміни клімату за рахунок більш екологічних закупівель електроенергії».

AB InBev буде купувати 75-85% електроенергії, а решту 15-25% отримуватиме з власних сонячних панелей.

Це рішення дозволить AB InBev зменшити викиди парникових газів на 30%. Позитивний ефект від таких дій буде співставний зі зменшенням загальної кількості автомобілів на дорогах на 500 тисяч.

Компанія також приєдналася до RE100, глобальної ініціативи корпорацій на чолі з The Climate Group, які ухвалили рішення перейти на використання відновлюваної електроенергії на 100%.

Перший завод AB InBev, який перейде на відновлювану електроенергію, знаходиться в Мексиці, в м. Сакатекас. це найбільший завод компанії. AB InBev вже підписала Угоду про закупівлі електроенергії з компанією Iberdrola на поставку 490 гігават-годин на рік.  Угода з Iberdrola збільшить обсяги виробництва вітряної та сонячної енергії в Мексиці більше ніж на 5%.

Запустивши цю ініціативу в Мексиці, компанія AB InBev сподівається продемонструвати підприємствам по всьому світу, що, перейшовши на відновлювану енергію, вони зможуть внести свій вклад в майбутнє, де 100% джерел енергії будуть поновлюваними.

ПАТ «САН ІнБев Україна» ─ українське представництво найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-BuschInBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об'єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів:

  • ·  глобальні ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck's;

    ·  міжнародні ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten;

    ·  локальні ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулівське», DAO.

У 2016 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 30,0% в натуральному вираженні.