mind

Майкл Флінн отримав від російських компаній понад $50 тисяч

Випливли нові подробиці про заробітки «людини Трампа» в Росії

Майкл Флінн отримав від російських компаній понад $50 тисяч
Фото Erin A. Kirk-Cuomo/United States Department of Defense

Колишній радник президента США з нацбезпеки Майкл Флінн співпрацював з трьома російськими компаніями і отримав від них в сумі понад $50 тис. Про це повідомляє CNN із посиланням на дані комітету Конгресу США.

Мова йде про перерахування незадовго до того, як Флінн зайняв пост радника Дональда Трампа.

Нові подробиці, пов'язані з Флінном, містяться в документах, поданих у Конгрес його прес-офісом. Це має пролити світло на розслідування щодо зв'язків екс-радника та іншого оточення Трампа з Москвою.

Зокрема, у грудні 2015 року кремлівська служба новин Russia Today (зараз RT) заплатила Флінну $33 750 за його коментарі про зовнішню політику США в питаннях розвідки. Флінн разом із сином приїхав у Москву на святкування 10-річчя Russia Today і виступив там з промовою.

Флінн також отримав два платежі по $11 250 кожен: перший ─ від вантажної авіакомпанії «Волга-Днепр», яка співпрацювала з ООН до якогось корупційного скандалу, другий ─ від комп'ютерної фірми Kaspersky, яка працює з питаннями кібербезпеки і намагалася розширити бізнес і співпрацювати з урядом США. Обидві зустрічі проводилися з філіями американських компаній, які перебувають у приватній власності.

RT (раніше – Russia Today) ─ російська багатомовна телевізійна компанія, орієнтована на закордонну аудиторію. Фінансується з Федерального бюджету Росії. Інструмент пропаганди Кремля. Фінансування компанії з кожним роком зростає. У 2013 році уряд Росії на Russia Today офіційно виділив 11,2 млрд руб. Путін дав вказівку надалі не скорочувати фінансування станції.

Нагадаємо, 13 лютого радник президента США Майкл Флінн подав у відставку через зв’язки з Росією. Звільнення посадовця пов’язують із таємними переговорами з російським послом.